.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه رشت از استيضاح مكرر شهرداران اين شهر
نماينده ولي‌فقيه در گيلان و امام جمعه رشت گفت: استيضاح مكرر شهرداران رشت، اين شهر را به ويرانه تبديل كرده و بهتر است اعضاي شورا با شهردار تعامل داشته باشند تا بيش از اين به شهر خسارت وارد نشود...

نماينده ولي‌فقيه در گيلان و امام جمعه رشت گفت: استيضاح مكرر شهرداران رشت، اين شهر را به ويرانه تبديل كرده و بهتر است اعضاي شورا با شهردار تعامل داشته باشند تا بيش از اين به شهر خسارت وارد نشود.  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، زين‌العابدين قرباني امروز در نماز جمعه رشت به مسئله امر به معروف و نهي از منكر اشاره كرد و افزود: ما در امر به معروف و نهي از منكر بايد تابع عقل و شرع باشيم و مردم نبايد نسبت به كارهاي خوب و بد بي‌تفاوت باشند.

خطيب جمعه رشت با انتقاد از عملكرد شوراي شهر رشت در استيضاح مكرر شهرداران اين شهر اظهار داشت: نصيحت پدرانه‌اي به شوراي شهر دارم و اين كه در عرض چهار سال، 4 شهردار در رشت استيضاح و تعويض شدند، مشكل اين شهر حل نمي‌شود و شهردار نمي‌تواند با صلابت و اقتدار عمل كند.
قرباني گفت: شوراي شهر رشت در مدت اين 4 سال با تغيير شهرداران شهر را ويرانه‌ كردند و اين خسارت براي همه مردم شهر است لذا از اعضاي شورا مي‌خواهم با شهردار تعامل داشته باشند و شهر را به ويرانه تبديل نكنند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.987 seconds.